دکتر سیامک عزیزی

The profile of the Dr. Siamak Azizi

دکتر سیامک عزیزی

The profile of the Dr. Siamak Azizi

دکتر سیامک عزیزی

این درگاه اینترنتی جهت معرفی و ارتباط مستقیم با آقای دکتر سیامک عزیزی (دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از امریکا- مشاور عالی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک)،فارغ التحصیل دانشگاه تهران، مولف، مدرس و رئیس مرکز مطالعات استراتژیک البرز و مشاور حقوقی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تدوین گردیده و کلیه حقوق آن نزد "گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز" محفوظ می باشد.
نقل مطالب با ذکر منبع آزاد است.
تلفن : 22981922
فکس : 22938649
پست الکترونیک : Md.sazizi@Gmail.com

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کد اخبار


.

.

.

* گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز

"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " متشکل از 25 شرکت و موسسه فعال در عرصه های مختلف تجارت، اقتصاد و فرهنگ ایران زمین است که با پیوند و به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های هریک، مجموعه ای موثر در راهبرد برنامه های استراتزیک گروه و جاری سازی مدیریت یکپارچه را بوجود آورده اند.

در حال حاضر اقتصاد دنیا به سازمانها و موسسات جهانی در تجارت پیوسته است و این بدان معناست که موسسات و شرکت های کوچک که در خصوص فرایندهای تجاری به برندهای بزرگ  نپیوسته‌اند حق و قدرت تصمیم سازی در ساختار اقتصادی جهانی را دارا نیستند. بدین سان، بنگاه های مختلف تجاری تلاش می‌کنند برای تسریع روند جهانی شدن و استفاده از منافع آن، کنسرسیوم های تجاری را توسعه داده و جایگاهش را در اقتصاد ناحیه خود ارتقاء بخشند.

"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " با سالها فعالیت مستمر در حوزه اقتصاد و  فرهنگ ایران اسلامی سعی داشته است همواره گامی مثبت در راستای تحقق اهداف برنامه های توسعه کشوری و سند چشم انداز 20 ساله کشوری در راستای رهنمودهای مقام عظمای ولایت و سند نهائی چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران بردارد و امیدوارست با یاری تمامی موسسات و سازمان ها و همیهنان در اقصی نقاط ایران سربلند و دولت خدمتگزار به این مهم دست یابد.

- ارائه خدمات هلدینگ و سرمایه گذاری، تجارت جهانی، واردات و صادرات، تولید، توزیع، مشارکت ...



* مرکز مطالعات استراتژیک البرز

   Center for Strategic Studies Alborz

مرکز مطلعات استراتژیک البرز، با همکاری متخصصین و کارشناسان ارشد و دکتری استراتژی و مدیریت در حوزه تجارت، منابع انسانی، بازاریابی و تبلیغات در سال 1385 تاسیس شده و بعنوان اتاق فکر گروه البرز در تهیه و تدوین کلیه طرح هاو پلان های تجاری شرکت ها و موسسات عضو گروه و جاری سازی اهداف استراتژیک و نظارت بر اجرای تحول و توسعه نقش بسیار موثر و پویایی داشته است.
این مرکز طی سال های گذشته با ارائه خدمت به موسسات دولتی و خصوصی و هلدینگ سعی داشته است نقش کوچکی در جهت دستیابی به اهداف توسعه ایران اسلامی در سند چشم انداز 20 ساله ایران 1404 ایفا نماید. ریاست این مرکز بر عهده دکتر سیامک عزیزی می باشد.

  - ارائه دهنده خدمات مشاوره عالی مدیریت راهبردی، تهیه پلان های تجاری،

  - مدیریت منابع انسانی، مشاوره تبلیغات و تحقیقات بازار، تعیین ریسک و ...

 


* دفتر حقوقی البرز

دفتر حقوقی البرز، با حمایت گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز و با مشارکت وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز و مشاورین حقوقی ، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و حقوقدانان و اساتید برجسته حقوق تاسیس گردیده و سعی دارد گامی مثبت در جهت ارائه خدمات حقوقی و آموزش های عمومی و نشر کتب بردارد.

­

خدمات حقوقی البرز برای شرکت ها ، موسسات و کارفرمایان:

­

       * بازنگری و تنظیم قراردادهای مورد نیاز از قبیل قراردادهای کار و استخدامی و حق الزحمه و ارائه خدمت بر اساس آخریت تغییرات قوانین
  • بازنگری و تنظیم قراردادهای تجاری از قبیل خرید مواد اولیه و تجهیزات، فروش و بازاریابی ، سرمایه گذاری و مشارکت و تنظیم عقود رهنی، تضامنی، مبادله ای، مشارکتی، جعاله، فروش اقساطی، اجراه به شرط تملیک، منافع مشترک و ...
  • ارائه خدمات مشاوره حقوقی بصورت تلفنی و حضوری در دفتر موسسه حقوقی یا محل کافرما و حضور بهمراه کارفرما یا نماینده وی در جلسات مربوط به امور تجارت، داوری، تامین مصالح و تجهیزات، تسهیلات و تایمن منابع بانکی و ...
  • وکالت در دعاوی مطروحه علیه کارفرما یا طرح دعاوی مورد نیاز وی اعم از حقوقی و کیفری
  • پیگیری وصول مطالبات و تعهدات

حق الزحمه خدمات حقوقی :

الف– ­خدمات مبتنی بر ارائه کار

ب – ارائه خدمات مبتنی بر قرارداد






* چاپ و نشر پارسیان

چاپ و نشر پارسیان با همکاری موسسات نشر پرستاران و انتشارات اندیشه اساتید، با دارا بودن کادر فنی مجرب و چاپخانه مجهز سنتی، دیجیتال و افست با فعالیت تخصصی در حوزه نشر انواع کتب توانسته است محیطی مناسب برای انتشار کتب اساتید و مربیان و نیز کتاب اولی ها را بوجود آورد.
- ارائه خدمات طراحی، تدوین، ویراستاری، تصحیح، تالیف، گردآوری و باز نشر انواع کتب در زمینه های متنوع
- ارائه تسهیلات چاپ کتاب ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان






* گراند هتل کلاردشت

گراند هتل کلاردشت، نگینی در بهشت گمشده ایران، غرق در پناه گاه ها ابرها، در دامنه استوار علم کوه با جنگل های انبوه و رودهای خروشان و چشمه های جوشان تپه های سرسبز کلار.
سازه ای فاخر با مدرن ترین تجهیزات و امکانات، شاهکاری از مهندسی و معماری دانشمندان پارسی ، در منطقه آزاد گردشگری ، با خدمات ویژه هتلداری، سینما، مجموعه های فرهنگی ورزشی و درمانی، اماکن تجاری ...
با مشارکت در پروژه "گراند هتل کلاردشت" به جامعه فاخر هتل سازان و هتل داران جهان بپیوندید ...




* شهرک توریستی چناران

دهکده توریستی تفریحی چناران 2 ، واقع در یکی از بهترین مناطق شهر ییلاقی کلاردشت استان مازندران، در دامنه تپه های کردیچال با اشراف کامل به مناظر طبیعی، جنگل کوهدشت و شهرزیبای کلاردشت ، در شیب ملایم 7 درجه و موقعیت شمالی جهت بهره مندی واحد ها از حداکثر زمان نورگیری و در جهت بادهای موسمی واقع شده است. طراحی ، برنامه ریزی و اجرای این پروژه توسط تیمی متشکل از مهندسان مشاور و طراح و ناظر و مشاوران حقوقی و مالی در گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز با سرمایه گذاری بیش از سی میلیارد ریال به سفارش تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا انجام شده است.این پروژه در زمینی به مساحت 3140 متر مربع با 390مترمربع کاربری تجاری ،توریستی و خدماتی و 2200 متر مربع زیربنای مسکونی شامل واحدهای ویلایی دوبلکس 1 تا 4 خوابه 90 الی 200 متری با طراحی و تجهیزات مدرن و بالاترین کیفیت روز ساخته شده و بصورت مبله تحویل خریداران می گردد.بطور خلاصه می توان ادعا کرد این مجموعه یکی از بهترین و مدرن ترین شهرک های احداث شده در شمال کشور و شهرستان کلاردشت می باشد.





  * موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت

سازمان های درحال توسعه و پیشرفت نیاز به الگوها ، استانداردها و مدل های مختلفی دارند که آنها را در این مسیر هدایت کند و دستیابی به چنین ابزاری از طریق موسسات تخصصی دانش بنیان با گرایش تعیین کیفی صلاحیت امکان پذیر است. دستاوردهای سازمان های بین المللی از جمله WHO نیز بر این مبناست که حوزه بهداشت و درمان بعنوان یکی از مهمترین ارکان مورد توجه دولت ها در دهه اخیر ، قطعا نیازمند برنامه و اهداف استراتژیک بلند مدت و میان مدت است و موثرترین راه برای جاری سازی اهداف راهبردی در میان مدیران ارشد ، درگیری رودرروی علمی و حرفه ای در سمینارها و کارگروه های تخصصی است.

 "موسسه آسیایی مدیران شایسته سلامت" بعنوان یکی از موسسات بین المللی حمایتی مدیران حوزه سلامت با اهداف رشد و تعالی توانایی های استراتژیک مدیران و نمایندگی آموزش گواهینامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا در کشورهای آسیایی و نیز ناشر کتب با ترجمه فارسی EBC*L و مجری همایش های بین المللی در ایران و دیگر کشورهای جهان این افتخار را دارد که با گروهی متشکل از کارشناسان خبره و استاتید دانشگاه و مجریان حرفه ای یاریگر انجمن های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در خصوص برگزاری کنگره ها و همایش های علمی و صنفی به شرح ذیل باشد:

1-     تدوین پلان استراتژی در خصوص موضوع کنگره

2-     تهیه پلان اجرایی کنگره و تشکیل کمیته های علمی و اجرایی و یاری رهبران در جریان برگزاری

3-     تهیه مستمر آمار و نمودار پیشرفت از زمان شروع تا پایان کنگره

4-     طراحی و تدوین و چاپ کلیه اقلام اطلاع رسانی از جمله بروشور ، پوستر ، پن فلت ، کاتالوگ ، تیزرهای تبلیغاتی ، بیل بورد ، فرم های ثبت نام و ...

5-     راه اندازی سیستم ثبت نام پستی ، اینترنتی ، تلفنی و ...

6-     تهیه و تدوین و چاپ ویژه نامه خبری و کتابچه مقالات

7-     تدوین تعرفه های حامیان و جذب اسپانسرهای تبلیغاتی

8-     تهیه الواح تقدیر ، تندیس ، کارتهای ورودی ، گواهینامه ها و ...

9-     معرفی مجریان معروف و سخنرانان مرتبط با موضوع همایش

10-  حضور با تیم اجرایی متحدالشکل در روز برگزاری همایش و مدیریت اجرا

11-  ارائه خدمات عکاسی و فیلم برداری حرفه ای و خبرنگاری

12- راه اندازی پورتال خبری همایش و دعوت از رسانه ها و صدا و سیما

12-  اخذ گواهینامه های بین المللی از مراجع ذیصلاح با انجام مکاتبات لازم و معرفی مقالات به سایت های علمی معتبر

14- هماهنگی امور اقامت میهمانان در هتل های شهر برگزاری کنگره در داخل و خارج از کشور

15- اخذ بلیط ، ویزا و اقامت و برگزاری سمینارهای علمی و نیز تورهای سلامت در نقاط مختلف جهان

16- مدیریت مالی امور کنگره و ارائه گزارش روزانه و راه اندازی خدمات پرداخت الکترونیک و همچنین اخذ کارتهای اعتباری بانکی با شرایط بازپرداخت اقساط

 



*
* جمعیت اسلامی پرستاران ایران
"جمعیت اسلامی پرستاران ایران" بعنوان اولین تشکل صنفی - سیاسی- اجتماعی - آموزشی و اطلاع رسانی - خدمات رسانی در حرفه پرستاری به همت تنی چند از فارغ التحصیلان پرستاری دانشگاه تهران در سال 1380 تاسیس و در بیست و پنجم خرداد هزار و سیصد و هشتاد و یک موفق به اخذ موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور و پروانه دائمی فعالیت کشوری از وزیر کشور وقت آقای سیدعبدالواحد موسوی لاری به شماره پروانه 181/42/1/الف گردید. اولین مجمع عمومی در سال 1381 برگزار گردید و هیئت رئیسه و دبیرکل انتخاب شدند. اولین دفتر جمعیت در خیابان باقرخان تاسیس گردیده و با تلاش هیئت مدیره در کمتر از 3 سال جمعیت اسلامی پرستاران ایران به یکی از 10 تشکل برتر کشور در رتبه بندی خانه احزاب وزارت کشور تبدیل شد.واحدهای آموزش، انتشارات، رفاه و تورهای مسافرتی، کارت های اعتباری، خدمات لیزینگ، بیمه ، کامپیوتر،موبایل، خدمات حقوقی، عضویت، سیاسی و ده ها خدمت دیگر برای جامعه پرستاری و پزشکی راه اندازی شده و شعب جمعیت در شهرستان ها تشکیل و رابطین بیمارستان ها انتخاب گردیدند.تعاونی های مصرف و مسکن در سال 1385 از وزارت تعاون مجوز گرفته و فعالیت خود را آغاز کردند. مجوز انتشارات از وازت ارشاد ، موسسه اموزشی از وزارت علوم، اولین نشریه روی گیشه پرستاران به نام هفته نامه جامعه پرستاری از وزارت ارشاد نیز اخذ و هریک در حوزه پرستاری شروع به خدمت رسانی کرد و صدها عنوان کتاب و هزاران نسخه نشریه طی سال های گذشته منتشر و به جامعه پرستاری و پزشکی عرصه شد.جمعیت اسلامی پرستاران ایران همواره یکی از تشکل های فعال در مسائل صنفی و حرفه ای پرستاران و با ارتباط مستمر با مراکز درمانی ، وزارت بهداشت، دولت، مجلس شورای اسلامی بالاخص کمیسیون بهداشت و درمان و نیز فراکسیون تشکل های مردم نهاد ، نهاد ریاست جمهوری ، سازمان برنامه و بودجه و ... بوده و در بسیاری از موارد انتقادات تند و صریح مسئوالان این تشکل در حوزه مشکلات صنفی و معیشتی پرستاران در رسانه ها منعکس و با همکاری دیگر تشکل ها منجر به اصلاحاتی نیز شد.
- فعالیت سیاسی، عضو خانه احزاب ایران
- ارائه خدمات به گروه بهداشت و درمان کشور





"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " متشکل از 25 شرکت و موسسه فعال در عرصه های مختلف تجارت، اقتصاد و فرهنگ ایران زمین است که با پیوند و به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های هریک، مجموعه ای موثر در راهبرد برنامه های استراتزیک گروه و جاری سازی مدیریت یکپارچه را بوجود آورده اند.

در حال حاضر اقتصاد دنیا به سازمانها و موسسات جهانی در تجارت پیوسته است و این بدان معناست که موسسات و شرکت های کوچک که در خصوص فرایندهای تجاری به برندهای بزرگ  نپیوسته‌اند حق و قدرت تصمیم سازی در ساختار اقتصادی جهانی را دارا نیستند. بدین سان، بنگاه های مختلف تجاری تلاش می‌کنند برای تسریع روند جهانی شدن و استفاده از منافع آن، کنسرسیوم های تجاری را توسعه داده و جایگاهش را در اقتصاد ناحیه خود ارتقاء بخشند.

"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " با سالها فعالیت مستمر در حوزه اقتصاد و  فرهنگ ایران اسلامی سعی داشته است همواره گامی مثبت در راستای تحقق اهداف برنامه های توسعه کشوری و سند چشم انداز 20 ساله کشوری در راستای رهنمودهای مقام عظمای ولایت و سند نهائی چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران بردارد و امیدوارست با یاری تمامی موسسات و سازمان ها و همیهنان در اقصی نقاط ایران سربلند و دولت خدمتگزار به این مهم دست یابد.

- ارائه خدمات هلدینگ و سرمایه گذاری، تجارت جهانی، واردات و صادرات، تولید، توزیع، مشارکت ...

شرکت سرمایه گذاری توسعه سلامت البرز یکی از شرکت های عضو گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز است که با سرمایه گذاری در صنعت ساختمان و گردشگری از سال 1384 با مرکزیت تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. از پروژه های مهم این شرکت می توان به پروژه "گراند هتل کلاردشت" اشاره کرد.


ادامه در صفحه بعد ....